Ny adress

Det var aldrig min grej att dela mina olika intressen mellan olika bloggar. För varje gång jag delade upp mitt bloggande på nya adresser, kände jag mig alltmer splittrad och förvirrad – och trivs inte med att ha det så. Därför lägger jag ned den här bloggen, och de flesta av mina andra.

Framtida texter, alster och kreativa infall publiceras istället på nya adressen: http://himmelochord.se – uppdatera gärna era bokmärken!

PS: Även om du bara är intresserad av kreativa inlägg, kan du som läsare välja att prenumerera på bara den RSS-feeden. Det är ganska fiffigt, om jag får säga det själv…! Välkommen över!

Kommentera

