Tro’t eller ej…

…men jag har faktiskt scrappat! Nu blir det ju lite antiklimax här eftersom jag i vanlig ordning har ett sånt behov av att sätta det berömda krysset i taket genom att prata om att jag skapat, långt innan jag får tummen ur att prestera några som helst bildbevis… Men ändå. Jag har faktiskt scrappat!

Jag minns knappt när det hände sist, jag fettappade sugen där ett tag – av flera skäl, som antagligen vart och ett för sig skulle ha fått vem som helst att tappa lusten. Samtidigt är jag ju en gång ett sånt inbitet vanedjur, att bromssträckan fortfarande är lång – även om jag tappar fart en liten bit på vägen. Så länge grejerna står här, och halva bekantskapskretsen pratar om scrapbooking, material, träffar och annat roligt – så är jag nog fast. I positiv mening.

I söndags var jag alltså på träff på Kungsholmen. Det var trevligt, och även om jag inte sprättade 10 layouter, som SOMLIGA andra – så fick jag en hel del gjort. Fyra layouter varav två dubbla, eller nåt sånt. Givetvis bara halvfärdiga, annars vore det ju inte likt mig – men nu ikväll, när jag hade en djup och innerlig längtan att sitta framför TV:n och slöglo på nåt medan jag pysslar, satte jag mig att göra klart dem. Min surdegshög bara växer och växer, men ikväll fick jag nog klart en 2-3 sidor ur högen.

Jag ska försöka hinna med att fota av och visa lite löpande – snart är väl allt nedpackat och påväg till Tyskland, men än går livet sin gilla gång och jag har någon slags egen tid att leka med.

2 Responses to Tro’t eller ej…

  1. Cicci/Trollmor skriver:

    Jag tar lite popcorn och sätter mej här och väntar!

  2. BaraJag skriver:

    Har fyllt på popcorn och väntar jag med 😉 (Sa hon som sköt med bazooka i glashus *s*)

Lämna en kommentar